Wednesday 12 December 2012

12.12.12


Selamat datang wahai 12.12.12!

"Hari ni 12/12/12, wish me luck! :)"

"12/12/12 - what do i get for today?"

"Selamat hari lahir Nida!" (besday ofismate aku yang ke-28, Nida) - tahniah! :D

"Diceritakan akan kedatangan Hari Kiamat pada 12.12.2012 dimana satu kajian telah dibuat oleh para saintis membuktikan bla bla bla bla..." - lepas tu ada post gambar bumi hancur, pokok tumbang, air laut naik tenggelamkan daratan dan sebagainya. Tak boleh blah.

Dan bermacam-macam lagi wish & post kat Facebook, Twitter, Instagram? yang berkaitan dengan tarikh hari ini - 12.12.12

Pasti ramai yang ingin mengabadikan tarikh hari ini sebagai tarikh keramat @ memori terindah. Sanggup menunggu untuk dijadikan tarikh pertunangan, tarikh pernikahan, tarikh persandingan (Rabu kot), tarikh perletakan jawatan, tarikh couple dan macam-macam lagi.

Satu lagi, apa-apa yang luar biasa berlaku hari ini pastinya diingati sampai bila-bila. So apa tunggu lagi?!

- kalau korang di alam percintaan, hari ni hari paling sesuai untuk korang clash.
- kalau korang tengah hamil, bersalinlah pada hari ini juga selewat-lewatnya jam 11.59 malam : boleh bangga dengan jiran tetangga korang deliver baby 12.12.12!

Tapi kalau diberi peluang, hari ni jugak aku nak menikah sebab kalau bini aku tanya, "Abang, kenapa nak menikah hari ni jugak?"

Jawapan aku : "Sayang, oleh kerana selepas hari ini tak akan ada 13.13.13, 14.14.14, 15.15.15 dan seterusnya..maka 12.12.12 adalah tarikh pertama dan terakhir saya menikahi wanita yang saya cintai"  :D

Ok bai!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...